pátek 6. května 2011

Assassin's Creed Brotherhood:Dohráno - 10/10

Ani jsem nestihl popsat všechny vychytávky AC2B, a už jsem to dohrál. Docela mě to překvapilo: šel jsem splnit misi do Andělského hradu, a už jsem se zamotal do závěrečné sady misí, ze které už nebylo návratu.
Tak jsem dohrál hru, aniž jsem získal všech šest klíčů k Lair of Romulus skrývající (zřejmě) epické brnění.
Telegraficky, co se mi na AC2B líbilo a čím se odlišuje od předcházejícího dílu:
  • ještě lepší město
  • fantastické mise kolem Leonardových vynálezů - rogallo, tank, metač zápalných lahví z jedoucího vozu a plovoucí ohňomet
  • skvělý děj točící se kolem pádu Cesare Borgii
  • převratné trénování družiny assassinů - pomocníků
  • možnost skoupit a zrenovovat starověké římské památky - vždycky jsem chtěl vlastnit Koloseum!
  • jízda na koni i po městě! (předchozí díly to dovolovaly pouze v otevřené krajině)
  • nové zbraně - kuše a jedovaté šipky
  • rozsáhlé bitvy - dobývání
  • a ještě jednou úchvatné město - renesanční Řím tak živoucí, jak jen může být. Plnokrevné město od Vatikánu po Laterán, od Andělského hradu po Caracallovy lázně.
Na Internetu jsem se dočetl, že příští Assassin's Creed bude z Istanbulu. Už se nemůžu dočkat!
Za mě opět 10 z 10.

Žádné komentáře: